( If I Could    01:00~ 03:30 )
※請先把網誌右下的音樂播放按『暫停』

上週的星光,
一首曲詞俱佳、
令人在電視機前眼眶泛紅的自創曲。( 我愛死這鋼琴伴奏!)

有時,連路自己也忘了,應該要怎麼走…。


If I Could / 魏如昀(自創曲)

I guess I just wanna take a walk
I guess I just wanna drink a little
Maybe it's long way to get the truth
May be it's wrong way to make it clear

我想我只是忘了怎麼說哈囉

我想我大概忘了路要怎麼走

Maybe it's long way to happy ending
Maybe it's wrong way to stop crying
What can I do to make you laugh
What can I do to make things complete

If I could
If I really could
to see the sun of tomorrow
to across the sorrow

If I could
If I really could
機會主義的空

墨非定律成拙


(註) 血滴子又出擊,於是,看不到魏如昀了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    whyqueen 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()